Киберсекс

БритниСпирс14: Виртуал секіс дейсің бе? о-о

Блод Нинза: Балақан, бүгінгі күн ауыр күн болды, менімен жұмсағырақ болшы, жарай ма?

БритниСпирс14: Жарайды…

Блод Нинза: Давай, жаным, тезірек шеш дамбалшаңды.

БритниСпирс14: Блоднинза, тек сен үшін ғана шешемін.

Блод Нинза: Керемет, онда мен сиқырлы шапанымды жамылып, басыма сиқырлы қалпағымды киемін.

БритниСпирс14: Оооо, мен осындайды жақсы көрем, киім ауыстырып…анандай…рөлдік ойындарды.

Блод Нинза: Ия, балапаным сол.

БритниСпирс14: Сенің төсіңді емірене сүйіп жатырмын.
Блод Нинза: Ал мен “эротизмнің” үшінші деңгейін кастілеватрм. Сен шын сұлуға айналып баратырсың.
БритниСпирс14: Ей!

БритниСпирс14: Саған не болды?
Блод Нинза: Мен жан толтыру үшін медитация жасап жатырмын, сосын сегізінші деңгейлі “еңгезердей мүшені” кастілеп жатырмын.
БритниСпирс14: Мүшеңді көре алмай тұрмын, хихики.

Блод Нинза: Қалған жанымның барлығын “құдіретті шексіздіктің алапат ойнасы” деген дұғаға жұмсап жатырмын.
БритниСпирс14: Өмірімдегі ең жаман киберсекс осы шығар. Күлкілі де емес тіпті.
Блод Нинза: Мозгамды сікпе, қаншық, мен бұл даладағы ең құдіретті сиқыршымын!
Блод Нинза: Мен сенің жаныңды ұрлап, миллионыншы деңгейлі фаерболды кастілеватрм. Сенің денең “пах” етіп жарылып, әдемі қанды-қызыл тұманға айналватр— сен бар болғаны екінші деңгейлі друид едің.

БритниСпирс14: Оңбаған, тағы бірдеңе деп жазып көр осыдан!

Блод Нинза: Роботтар менің бассүйегімді бұрғылағысы келіп тұр, бірақ менің энергетикалық қорғанысым оларды тұрған жерінде көзін құртып, балқыған темір қоқысына айналдырып жатыр.

Блод Нинза: Король Артур мені Мәртебелі Роботник бастаған Роботтар Социалисттік Республикасының жауыз әскерінің көзін жойғаным үшін марапаттап жатыр. Қырғи қабақ соғыс аяқталғанда, Рейган менің жетістіктерімді ұрлап, өзінің атынан жариялап жатыр.

Блод Нинза: Балақан, сені әлі осындасың ба? Менікі тұрып келе жатқан сияқты.

Блод Нинза: Еу, жаным қайдасың?

(с) копипаста

Пікір қалдыру

